    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <542a425d$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <15ewz88d1v4k4$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <as5bvuhyup5p$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <195l2s1em32ha$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <m0ecdd$nrt$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    Date: Tue, 30 Sep 2014 20:44:35 +0200

    Tue, 30 Sep 2014 10:06:28 -0700 (PDT), Kris

    > Jeśli fakty przeczą Twoim teoriom, tym gorzej dla faktów

    Podaj najpierw te fakty, bo jedyne co prezentujesz to ograniczone tylko
    własnymi doświadczeniami teorie.

    > - tak odbieram Twoją twórczość.

    Ja podobnie twoją, co więcej jesteś w ogóle nie jesteś elastyczny (patrz
    wątek z legionellą, gdzie dostawałeś gotowe rozwiązania na instalację a i
    tak udawałeś że się nie da DOBRZE) wiec jesteśmy kwita.

    > Gdzies tam wyżej piszesz ze pies nie od małego,
    > ze schroniska a własciciel nie ma czasu więc obroża
    > i prąd aby rano wyspany do pracy wstać.

    Ty dopuszczasz rażenie prądem tylko za to, że pies chcę sobie wyjść -- i
    nie widzisz już w tym nic dziwnego, hipokryto.

    > Moje pytanie jest po co ktoś taki brał psa?

    Ponieważ schroniska pękają w szwach. Może pies się przybłąkał i wcale go
    ktoś nie brał tylko sobie zwyczajnie został. I nie, nie ma konieczności
    wpuszczania takiego psa do domu i poświęcania mu niewiadomo ile czasu. Są
    narzędzia, skuteczne, które ucza same, nieszkodliwe, to się je
    wykorzystuje. Lepsze takie wychowanie niż zostawienie samopas, albo oddanie
    psa do schroniska do klatki 1,5m2. Jeśli tego nie pojmujesz, to już nie
    moja wina.

    > Jak nie ma czasu ani warunków to akwarium lub pietruszka.

    Tak, ty byś pewnie odrazu uśpił -- po co ma się męczyć.

    --
    Pozdor
    Myjk