  • Data: 2014-09-30 23:30:52
    Temat: Re: Myszy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-30 17:55, Myjk pisze:
    > Tue, 30 Sep 2014 15:54:41 +0200, Maniek4

    > Możesz mi wyjaśnić skąd założenie, że pies podwórkowy ma pełnić jakąś
    > funkcję poza tym że ma mieć godne warunki życia? Wam się poważnie coś
    > pozajączkowało...

    Nie wiem czy nam. Nie oceniam tego, ale jesli chodzi o mnie to nie
    jestem Matka Teresa z Kalkuty. Mam psa za ktorego zaplacilem i ktorego
    chce miec. Innych psow nie dokarmiam, bo uwazam, ze lezacy pod plotem
    miesiacami pies i dokarmiany przeze mnie nie jest zadnym wyjsciem.
    Kiedys podobny pies, ktorego dokarmialem polowal na kury w sasiedniej
    wsi. Tlumaczylem sie z dokarmiania dzielnicowemu i zaplacilem za
    zjedzone kury. W kontekscie obrozy jako pastucha uwazam, ze ma to sens.
    Za to prawnie nie ma czegos takiego jak tlumaczenie, ze psu daje sie
    tylko jesc. Karmisz psa, jest Twoj i bierzesz za to odpowiedzialnosc.
    Jak nie masz czasu to zglaszasz gminie problem.

    Pozdro.. TK