  • Data: 2014-10-01 08:33:59
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Sep 2014 23:12:38 +0200, Maniek4

    > Wiec jaki jest inny powod trzymania go poza domem noca?

    Jaki jest powód trzymania psa w DOMU skoro ma dostępne całe PODWÓRKO i może
    tam sobie robić co chce zamiast siedzieć w czterech ścianach i trzymać
    szczyny do rana aż jego "pan" się zwlecze z łoża?

    > Wcale nie. Czasem to natura wzywa i mozna sobie...
    > Obroza w takim wypadku wcale nie jest zlym sposobem.

    Nie jest także złym sposobem w przypadku UJADANIA psa w czasie ciszy
    nocnej. Nie ma tu ŻADNEJ różnicy, w jednym wypadku obroża UCZY żeby nie
    wychodził poza wskazany obszar (a więc pewne "automatyczne" ograniczanie),
    w drugim żeby nie UJADAŁ (a więc też "automatyczne" ograniczanie).

    > No tylko ze to nie jest cecha wrodzona psa.
    > Normalnie czlowiek tego nie musi oduczac,
    > wiec nie jest to normalne zachowanie psa.

    Musi oduczać, z tym, że dusi to już w zalążku w związku z tym, że ma psa na
    kanapie obok siebie. Więc ponownie pytam, jak dusić takie zachowanie w
    przypadku psa "ogrodowego" -- zaklinacz psów Adaś jakoś po raz kolejny
    schował głowę w piasek. :P

    > A wystarczy wpuscic do domu...

    Psa w domu to można, a nawet trzeba, trzymać w blokowisku -- do ogródka się
    go nie wypuści, bo tego ogródka zwyczajnie NIE MA. Jak się ma swój ogród,
    to ograniczanie jego wolności żeby nie UJADAŁ w nocy poprzez umieszczanie w
    czterech ścianach to większe barbarzyństwo niż nauka obrożą żeby NIE UJADAŁ
    po nocy.

    --
    Pozdor Myjk