  • Data: 2014-10-01 08:38:10
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Sep 2014 23:30:52 +0200, Maniek4

    > Nie wiem czy nam. Nie oceniam tego [ciah]

    Pozwól że powtórzę pytanie, bo Twoja odpowiedź miała się nijak do tego o co
    pytałem. Skąd wziąłeś założenie, że pies podwórkowy (tj. taki który nie ma
    wstępu do domu i spędza swoje życie wolno na wybiegu jak w swoim naturalnym
    środowisku), ma pełnić jakąś funkcję -- w szczególności ostrzegania tudzież
    obrony "swojego" terenu poprzez UJADANIE?

    --
    Pozdor Myjk