    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <15ewz88d1v4k4$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <as5bvuhyup5p$.dlg@myjk.org>
    <4...@g...com>
    <kt7f7znuzm1h$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <m0ecms$o87$1@node2.news.atman.pl> <d...@m...org>
    <m0f7e5$vcr$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <m0gesd$q7j$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 1 Oct 2014 12:30:51 +0200

    Wed, 01 Oct 2014 10:44:03 +0200, Maniek4

    > Zakladam, ze jak ma sie psa to po cos.

    Pytam ponownie, skąd bierzesz takie założenie? Czy nie wsytarczy że pozwala
    mu się egzystować na poziomie nie urągającym powszechnym normom bytowym,
    karmi się go, bawi się z nim jak jest na to czas i to wszystko w zamian za
    umieszczenie go w schronisku w klatce, uśpienie, czy pozwolenie zdechnąć z
    głodu?

    > Skoro sie go nie lubi

    Właśnie się go lubi i po to się zakłada obrożę. Tak samo jak ty dopuszczasz
    zakładanie pastucha żeby pies nie uciekł -- bo go lubisz i nie chcesz żeby
    uciekał. Tak samo ja lubię psy i poza tym, że bardziej istotni niż pies są
    dla mnie inni ludzie (toteż nie chcę żeby uprzykrzał ludziom życia w nocy
    swoim szczekaniem), to tym samym jest to właściwa alternatywa żeby nie
    oddawać go do schroniska w, co tu dużo nie gadać, tragiczne warunki.

    > i zaklada
    > obroze elektryczna to moze pelni role ciecia bez emocjonalnego stosunku
    > na zasadzie dzis ten, jutro inny. Jest jeszcze jakis?

    Twierdzenie że korekta psa (choćby za pomocą automatycznego pastucha) jest
    tragiczniejsza w skutkach dla psychiki niż jego oddanie do schroniska do
    KLITKI tudzież pozwolenia na głodową tułaczkę połączoną z doświadczaniem
    nienawiści ludzkiej (piszę tu choćby o notorycznym przeganianiu psa
    błagającego o kęs jedzenia), to jakiś absurd! I hipokryzja!

    --
    Pozdor Myjk