    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1xglrmy16mr4i$.dlg@myjk.org> <m0f6bv$jll$1@node2.news.atman.pl>
    <z...@m...org>
    <9...@g...com>
    <hf3p6428lcn0$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <a...@m...org>
    <b...@g...com>
    <1et1kqxuw88ne$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    Date: Wed, 1 Oct 2014 15:05:35 +0200

    Wed, 1 Oct 2014 05:09:22 -0700 (PDT), Adam

    > Pisalem 5 razy - metoda POZYTYWNA.

    Pytałem co robiłeś gdy twój pies stawał się agresywny.

    > Czyli nagradzasz jak nie ujada, nie nagradzasz jak ujada.

    ROTFL

    > Proste nie? I skuteczne w 99,99% przypadkach.
    > Tak sie szkoli dzisiaj wiekszosc psow.

    Jeśli jesteś w bezpośredniej interakcji z psem. Teraz napisz jak to
    nagradzasz za nieujadanie i nienagradzasz za ujadanie gdy cię nie ma w
    domu, albo ty jesteś w domu a pies jest na podwórku.

    > Jak nie pomoze - szukac przyczyny czemu ujada - moze sie boi

    No tak, znowu się nie zdziwiłem, że podejdzie najłatwieszy argument pt. boi
    się, bo najłatwiej użycie obroży w tym wypadku podważyć.

    > - jak sie boi to wyeliminowac zrodlo strachu
    > (przeniesc bude, przeniesc psa do chocby garazu,
    > cokolwiek innego co zadziala).

    No, jeszcze zapomniałeś metody większości, oddać do schroniska!

    > Na pewno nie zakladac elektrycznej obrozy ktora bedzie jebala
    > go pradem za jego naturalne odruchy strachu.

    Co ty w kołko z tym "jebaniem prądem"?

    Pies nie jest taki tępy jak go tu przedstawiasz. Po trzech najdalej
    czterech próbach skończy się na ostrzeżeniu dźwiękowym i nie będzie w ogóle
    "JEBANIA PRĄDEM", a po tygodniu będzie można testowo sprawdzić czy pies już
    się nauczył tego prostego skojarzenia i ściągnąć "nauczyciela".

    Bez obroży szczeknie dwa trzy pięć razy dając znać że coś jest wg niego nie
    tak i zamilknie -- i o to chodzi. I nie chrzań, że to działa źle na
    psychikę psa, jest torturą albo znęcaniem się czy jakimś strasznieniem
    wystraszonego psa.

    Będziesz miał dziecko to zauważysz, że nauka przez podobne skojarzenia
    (typu ciepłe) nie jest żadnymi torturami, a zwyczajnym, acz niewątpliwie
    znacznie przyśpieszonym (jeśli pozwoli się w sposób KONTROLOWANY sprawdzić
    na sobie), trybem UCZENIA SIĘ. Tylko w twojej pustej głowie rośnie to do
    rozmarów jakiś niewyobrażalnych TORTUR i ZNĘCANIA SIĘ pod postacią "JEBANIA
    PRĄDEM".

    --
    Pozdor Myjk