    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <m0gcv9$o8f$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <m0gnpl$4em$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <m0gukk$blk$1@node2.news.atman.pl> <qxztg3b58xsd$.dlg@myjk.org>
    <m0hq9u$89c$1@node2.news.atman.pl> <1btqatvbwuynd$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <s5x5y046yedl$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <thq8kfdc8bkp$.dlg@myjk.org>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <7...@g...com>
    <m0j95i$nc0$1@node2.news.atman.pl> <a...@m...org>
    <m0jacq$omj$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 2 Oct 2014 15:19:29 +0200

    Thu, 02 Oct 2014 12:45:52 +0200, Maniek4

    > Jak bede chcial znac Twoje zdanie to zwyczajnie spytam.

    Nie musisz pytać. Od kiedy piszesz na forum publicznym,
    mam prawo DOWOLNIE skomentować twoje publiczne wypociny.

    Jeśli sobie tego nie życzysz, to nie pisz publicznie
    i porób sobie dobrze z Adasiem w prywatnym zaciszu.

    > Niestety to nie jest ta chwila, ale nie trac nadziei.

    Nie schlebiaj sobie i przypomnij, że to ty wszedłeś między wódkę a zakąskę
    przerywając moją dyskusję, a nie ja tobie.

    > Przy okazji - od dawna czujesz nieodparta potrzebe dzielenia
    > sie ze swiatem pogladami, kiedy nikt o nie nie pyta?

    Tak działa forum publiczne -- to też trzeba ci tłuamczyć?

    --
    Pozdor
    Myjk