  • Data: 2014-10-03 00:00:32
    Temat: Re: Myszy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 października 2014 23:46:50 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ja też tego nie pochwalam. Tyle, że Ty założyłeś jedną, jedyną funkcję
    > takiej obroży, a tak naprawdę funkcja uciszania psa w obroży
    > elektronicznej/elektryczej to rzadkość.

    Ale ten idiota tylko o takiej funkcji pisze w zastosowaniu dla tego
    swojego wyimaginowanego psa ujadajacego tylko o 3 w nocy :-) Zreszta
    wielokrotnie powtorzyl ze obroze chcialby zastosowac wlasnie po to zeby
    oduczyc w ten sposob psa ujadania (zakladajac mu ja na czas nieobecnosci
    wlascicieli - bo przeciez jak wlasciciel jest obecny to mozna zastosowac
    inne metody).

    A ja mysle ze ten pies ma duze problemy - pewnie brak kontaktu, wiezi z
    wlascicielem, zabawy. Pies niewyzyty psychicznie bedzie sie tak zachowywal.

    Moj pies po treningu (2h) przez dwa dni jak kloda tak byl wykonczony :D
    Pies zmeczony (zabawa, treningiem) to pies szczesliwy. Taki pies nie ma checi
    ujadac o 3 w nocy. No ale zawsze mozna pojsc na latwizne i zalozyc mu
    obrozke... :)

    --
    Adam Sz.