  • Data: 2014-10-03 22:09:56
    Temat: Re: Myszy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 października 2014 22:00:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A poza tematem - wieje juz u Was czy jeszczenie? :-)

    A ma wiać?;)
    Książkowa wiosna, książkowe lato, póki co książkowa jesień- czyżby ziima mrożna i
    śniezna?

    > W przyszlym roku poza Mazurami jade w gory.
    Sudety
    >Przejadlo mi sie to morze w tym roku.

    Jakoś mniew to nie dziwi
    Jakies 14 lat temu z racji pracy musiałem bywać w nadmorskim "kurorcie" kilka razy
    tygodniowo. Do "kurortu" mam 2godz jazdy rowerem ale teraz jak nie musze to nie bywam
    w szczycie sezonu.
    >No chyba, ze nastepnym razem poslucham Ciebie i poszukam
    > klimatow w stylu Stilo, moze Ustka.
    Różnica międzu Stilo a Ustka ogromna. Po drodze jeszcze Łeba
    U mnie decyzja podjęta- w przyszłym roku jak będzie możliwość to Bieszczady.
    Ale wiosną żona z córką mnie męczą żeby po raz kolejny tym razem na dłużej do Pragi.
    Zobaczym jak będzie.