  • Data: 2014-10-03 23:42:35
    Temat: Re: Myszy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-03 22:09, Kris pisze:

    > A ma wiać?;)
    > Książkowa wiosna, książkowe lato, póki co książkowa jesień- czyżby ziima mrożna i
    śniezna?

    U Was zawsze wieje. :-)

    > Sudety

    Lubie Beskidy. Babia od Zawoji.

    > Jakoś mniew to nie dziwi
    > Jakies 14 lat temu z racji pracy musiałem bywać w nadmorskim "kurorcie" kilka razy
    tygodniowo. Do "kurortu" mam 2godz jazdy rowerem ale teraz jak nie musze to nie bywam
    w szczycie sezonu.

    Kiedys tak nie bylo. Bylem tam po raz kolejny, ale w tym roku to
    przereklamowane miejsce.

    > Różnica międzu Stilo a Ustka ogromna. Po drodze jeszcze Łeba

    No jest, ale co w tej Lebie?
    Plaza z patykami i rowniez tlumy. Ceny jak w Las Vegas i te same
    stragany z chinskim gownem.

    > U mnie decyzja podjęta- w przyszłym roku jak będzie możliwość to Bieszczady.
    > Ale wiosną żona z córką mnie męczą żeby po raz kolejny tym razem na dłużej do
    Pragi.
    > Zobaczym jak będzie.

    Ach Bieszczady.
    No fajnie, fajnie. Praga tez, ale to nie wypoczynek z gapieniem sie w
    horyzont. :-)

    Pozdro.. TK