  • Data: 2014-10-05 23:35:58
    Temat: Re: Myszy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-05 19:59, Kris pisze:

    > A rysowanie to jakiś problem?

    Bo ja wiem?
    Kupilem Lumie cos tam, taka mydelniczka z telewizorem troche ponizej 4".
    Telefon w sensie sprzetu super i po paru miesiacach na telewizorze ani
    jednej ryski. Jakies twarde szklo, ze nie trzeba uzywac folii. I tak
    powinno byc. Jednak to co czytam o Iphonach za prawie trzy tysie to
    jakas kpina. Xperie z tej serii tez ponoc nie powalaja odpornoscia na
    zarysowania. Jest tam jakas folia przyklejona zamiast gorilla glas,
    czego nie rozumiem w sprzecie tej klasy. Ale jest jak jest.
    Po tych paru miesiacach stwierdzilem niestety, ze windows ponizej wersji
    8 (ktorego nie znam) jednak nie spelnia moich oczekiwan i telefonem
    obdarowalem zone.

    > Córa ma smartfona i co pol roku prosi o nową folię. Z przesyłka z allegro to chyba
    poniżej dychy wychodzi. Folie firmy 3M ej kupuję
    > A tak na marginesie. Firmowy telefon mi kilka miesięcy temu zmienili i xperię m
    dostałem. Próbowałem używać przez kilka dni ale za diabła nie mogę przyzwyczaić się
    do tych smartfonów więc xperia lezy w pudełku a ja z tradycyjnej noki korzystam 4 już
    chyba roku

    No to prawda niestety. Znow wrocilem do leciwej E50. Zycie wymusza
    jednak ciagla obsluge np. poczty z czym ta sobie nie radzi, a moja Lumia
    jakos slabo to ogarnia.

    Pozdro.. TK