  • Data: 2014-10-05 19:52:48
    Temat: Re: Myszy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 października 2014 16:54:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No pieknie i rzeczywiscie tanio. Ze tez kurna wszedzie trzeba tym
    > samolotem latac.

    Autem sie tam nie dostaniesz - ~2700km, 37h nieprzerwanej jazdy, jazda
    przez prawie cala Ukraine i Krym ;) Nie lubisz latac czy jak? :) Ja w tym
    roku tanimi liniami troche sie nalatalem i wszystko z nimi OK :)

    > Pytanie z innej beczki. Stanialy ostatnio z1 compact. Powiedz mi jak
    > Twoja zetka? Faktycznie sie tak rysuje jak pisza?

    Aktualnie mam Xperie SP (troche gorsza spec niz zetka) - ale ja zawsze uzywam
    folii na wyswietlaczach (takich troche lepciejszych za ~10 pln - wymieniam
    gdzies raz na 3-6 m-cy) i sie nie rysuje, tylko do przyklejenia trzeba sie
    przylozyc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.