  • Data: 2014-10-06 13:15:48
    Temat: Re: NTG Drukarka - moze ktos wie jaki model
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-06 13:09, Adam pisze:

    > Samsung SL-C410W ?
    > Mam cos podobnego w biurze (wielofunkcyjne) i jak ~rok temu szukalismy to
    > samsung wychodzil przyzwoicie cenowo jezeli chodzi o tonery :)

    No tak, ale musisz kupowac oryginalne tonery. Wersja Twojej o ktora mi
    chodzi to:

    http://allegro.pl/nowa-samsung-sl-c410w-reset-chip-i
    4586740372.html

    ale ta jest grzebana.
    Innymi slowy szukam czegos, co bedzie widzialo ile jest toneru, a nie
    krzyczalo, ze koniec po wydrukowaniu zaprogramowanej ilosci stron, a
    toneru zostaje pol pojemnika.
    Ta z linka ma chip, ktory resetuje te ustawienia. Toner mozna sobie
    dosypywac ile razy sie chce, a ona zawsze widzi, ze pojemnik jest pelny,
    czy jakos tak.

    Pozdro.. TK