    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG - Jednak eldorado
    Date: Thu, 11 Jun 2015 09:22:16 +0200

    dyskusyjnych:a877c9e4-0955-450f-b9fd-8f902bb2abd4@go
    oglegroups.com...

    > ergie, pamietasz jak pisalem ze wyciek tasm to byl miekki zamach stanu?
    > Wtedy tusek sie ewakuowal a powstal kopaczowy rzad. Wyglada na to nastepny
    > etap - znow ktos (czyli sluzby) nielegalnie
    > wplywaja na rzad. Zapowiadja sie dymisje - a moze sie skonczyc dymisja
    > calego gabinetu i wczesniejszymi wyborami. Sluzby rządzą :/

    Czytałem takie opinie że Stonoga to człowiek podstawiony przez służby i
    dlatego jest nietykalny. Rzeczywiście jego nietykalność jest podejrzana, bo
    już dawno powinien siedzieć, ale wielu co powinni siedzieć nie siedzi nie
    przez swoje znajomości ale nieudolność wymiaru sprawiedliwości, więc to nie
    dowód :-)

    Szczerze, to ja bym już wolał chyba przedterminowe wybory, bo zmieniać
    premiera teraz na kilka miesięcy nie ma sensu, a zmiana ministrów gdy
    problemem jest premier niczego nie zmienia :-)

    Wyszło to czego się obawiałem widząc pierwsze decyzje Kopacz - ona
    kompletnie nie ma "zaplecza" we własnej partii nie ma wiernych sobie ludzi i
    musi się otaczać zwalczającymi się frakcjami. PO jest partią bardzo
    frakcyjną. Wystarczy sobie przypomnieć Palikota czy Gowina, a przecież
    pozostali jeszcze Sikorski, Arłukowicz czy Schetyna. Każdy z trochę innymi
    poglądami i wiernymi sobie ludźmi. Kopacz chciała mieć spokój w partii więc
    z każdej frakcji komuś dała stołek - to się nie mogło udać.

    Uważam że była jedną z lepszych minister zdrowia, ale jedną z gorszych
    premier. Pisze w czasie przeszłym bo nawet jeśli PO wygra (w co nie wierzę)
    to nie sądzę by to ona była premierem.

    A wracając do tematu ciężko mi ocenić na ile obecne zmiany to wynik śledztw
    lub działania służb a na ile panika na tonącym okręcie spowodowana klęską
    Komorowskiego.

    Pozdrawiam
    Ergie