    Date: Thu, 18 Jun 2015 11:53:18 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG - Jednak eldorado
    <mle4b0$t2v$1@node1.news.atman.pl> <mlm630$65s$1@node1.news.atman.pl>
    <mlm7kt$7v9$1@node1.news.atman.pl> <mlmae9$kit$1@node2.news.atman.pl>
    <mlp0fs$afh$1@node2.news.atman.pl> <mlp447$e91$1@node2.news.atman.pl>
    <mlpbc2$grr$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mlr9a6$fpa$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <f...@g...com>
    <mlrrdb$33k$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <55819291$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>

    On 2015-06-17 20:44, Budyń wrote:
    > gdybym powiedzial ze przyjdą za rok islamisci i nas wyrżną do cna to zapewne
    spotkalbym sie z powszechna opinią ze nalezy sie bronic.

    I na opinii zapewne by się skończyło ...

    > Ale jesli zrobią to w ciągu 100 lat to wiekszosc calkowicie to zlekcewazy.

    No ale tu nie ma się co napinać. Tak to po prostu działa.

    W miarę wzrostu zamożności społeczeństwa maleje dzietność. Wprawdzie
    później, w miarę dalszego wzrostu zamożności, dzietność nieco się
    podnosi ale i tak nie do poziomu zapewniającego zastępowalność pokoleń.

    A przecież ludzie nie będą sobie robili dzieci wyłączanie z tego powodu,
    że za 100 lat przyjdą islamiści albo "inne Turki" ...

    > Jesli nasze miejsce zajma imigranci to znaczy ze polska zostala pokonana. Mnie to
    nie pasuje, mnie interesuje aby moja linia genetyczna sie nie skonczyla.

    Nie to, żebym się czepiał ale nazwy państw piszemy wielką literą. I nie
    garb się ;-)

    > A bronic sie musimy juz teraz - czyli my sie mamy rozmnazac by nie potrzebowac
    importowac imigrantów, ktorzy sie beda tu rozmnazac.

    Myślenie wyłącznie życzeniowe. W realu tak to nie działa.

    Piotrek