  • Data: 2014-11-16 19:52:19
    Temat: Re: [NTG] [piatek] Posiadanie dzieci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To absolutnie jest nie ta grupa więc nie trolluj.

    ROTFL

    Co najwyżej nie karm trola jak już, bo ja tylko ironicznie odpowiedziałem na
    post zabarwiony politycznie. Natomiast wątek jest zupełnie politycznie
    obojętny - tyczy się posiadania dzieci.

    > Ale skoro pytasz to odpowiem, że bardzo niewiele osób zdaje sobie sprawę z
    > tego co w Polsce i innych krajach jest grane. Większość woli "jak oni
    > tańczą", "Voice of Poland", "Idol" i "Kopuluj z nami". Jest to systemowa
    > hodowla bydła roboczego.

    Zgaduję że to jakieś "show". Tak się składa że telewizora nie posiadam, a
    gdy jeszcze posiadałem to używałem go jako ekranu do filmów.

    > W państwach poważnych też się to dzieje, ale na trochę mniejszą skalę.W
    > Polsce w dodatku dochodzi scheda w postaci żydokomuny

    [ciach]

    Dalej nie czytam nie mój poziom.

    Pozdrawiam
    Ergie