eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNa pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.Re: Na pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Sep 2014 07:53:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Na pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.
    From: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 września 2014 12:13:26 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Teraz sprzęt jest bardziej wyrafinowany, bo ludzie lubią komfort. Nikt
    > nawet nie próbuje naprawiać (choć to przecież możliwe), bo łatwiej iść do
    > sklepu, kupić nowe, ładniejsze i lśniące (często z większymi możliwościami,
    > wydajnością etc.) z dnia na dzień, niż tydzień szukać kogoś kto naprawi za
    > *sensowną* cenę i kolejne 2 tygodnie czekać na naprawę. Za "komuny" mój
    > przyszyzwany wujek miał zakład z naprawą pralek i lodówek w piwnicy bloku
    > na USN -- gdzieś w '92 zamknął interes, bo splajtował. :P Nie dlatego, że
> [...]

    Popsula mi sie lodowka w tym roku, bardzo fajny Samsung. Wezwany serwisant
    samsungowy, same ogledziny 90zl. Werdykt: kompresor do wymiany, 600zl. I na to
    gwarancja 30 dni.

    Kupilismy nowa :(

    U rodzicow chodzi zamrazarka, chyba jakis Minsk chyba ze 30 lat bezawaryjnie.

    Nie twierdze ze jest regula po tych dwoch przypadkach, po prostu zwracam uwage ze
    sytuacja jest troche wymuszona przez producentow.

    bajcik