  • Data: 2016-12-14 08:58:27
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Na razie tylko mowia ze zrobia. Obstawiam na 65% ze zrobia. Na razie widac ze
    powoli realizuja obietnice wyborcze. W jakims miescie zaczynaja juz budowac tanie
    mieszkania pod wynajem. Malo bo chyba ze 150. Obiecywali ze dadza na dzieci, dali.
    Obiecywali podniesienie minimalnej stawki, za kilkanascie dni bedzie wprowadzona.
    Obnizaja wiek emerytalny. Arabow jak nie bylo tak niema. Teraz dla dobra wsystkich
    kombinuja z tanim pradem. Ujebali z emeryturami gnidy z poprzedniego systemu, to mi
    sie bardzo podoba. Nawet jak na dzien przed smiercia taka gnida dostanie pismo o
    obnizeniu emerytury to bedzie warto go upokorzyc. Zycze im zeby im sie udalo.

    tak, wszystko dla dobra mas. A, że dla dzieci to już potop to co to
    Prezesa obchodzi.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?