  • Data: 2016-12-14 12:18:19
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 11:53:28 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > zwróc uwagę ze to przedstawienie udowodniło juz ze ma sens, ze >poprzednie sledztwo
    było do dupy i nalezy je powtórzyc.

    Sensu nie widze.
    Jak im wyjdzie że to katastrofa zwykął to i tak nie zakończa bo ciągle ktoś będzie
    udowadniał że to zamach.
    Zamachu raczej nie udowodnią a udowadniac będą długo
    Ok z ekshumacjami tez mi się wydawało że niepotrzebne ale podniez jakies trumny
    podmienione- więc tu można zrozumieć. Kwestia tylko dla mnnie problematyczna że robią
    ekshumacje pomimo sprzeciwu rodzin
    Ale jak się teraz okazało że trumny pomylone to może i opór rodzin mniejszy być. Bo
    każdy jednak chciałby nad grobem swojego członka rodziny się pochylić a nie kogoś
    obcego.

    Co do Macierewicza:
    To ze po Macierewiczu TVNy jadą jak jadą to bezdyskusyjne ale to co gada to nie
    zmanipulują w większości jednak. A gada czasami od rzeczy, zmienia zeznania itp. Wg
    mnie gość do usunięcia z życia publicznego ale widocznie coś tam ma takiego że go nie
    odsunęli jeszcze.