  • Data: 2016-12-14 10:11:04
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 09:16:43 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ty żresz tylko suchy chleb, że nie stać Cię na ośmiorniczniczki w cenie
    > taniego schabu? Bo to jest tak gówniany argument, że witki opadają.

    Dla normalnego człowieka oczywistym jest że nie przypierdzielam się literalnie o te
    kilka tys wydane na kolacje tylko ogólnie o postępowanie i sposób działania
    poprzedniej ekipy dla uproszczenia zwanej ośmiornicożercami. Najwyższa pora była żeby
    ich odsunąć od władzy i udało to się PISowi który zauważ zamachu stanu nie zrobił w
    celu przejęcia władzy tylko wygrał wybory. I wg mnie wygrał tez dlatego ze ludzie
    niekoniecznie głosowali za PIS a często oddając głos na PIS głosowali przeciw PO.
    Tamten chocholi taniec ośmiornicożerców trzeba było zakończyć i na szczęście to się
    udało.

    > A to, że wywala się teraz miliony i rozwala system prawny całego kraju
    > to już Cię nie boli?
    Czyli typowe a bo PIS("czyli typowe a bo PO")
    Ale odpowiem-* oczywiście też pewne rzeczy bolą.
    Boli Macierewicz, boli przedstawienie z ekshumacjami, samolotem itp.
    Ale cieszy że nie ustępują we wszystkim tzw zachodowi, UE itp
    Media mają przeciw Sobie, Komisje Europejską również to i przekaz jest jaki jest
    O podatku od marketów pisałem wyżej a takich przypadków jest wiecej