  • Data: 2016-12-14 10:05:13
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Tego nie neguję. Ale nie budżetowe

    a co to są budżetowe? Budżet też nie ma swoich pieniędzy.

    > Wczoraj ktoś podlinkował artykuł w tym temacie. Udziałowcy muszą dopłacić ew 100%
    wpłaconych udziałów. Udziały były od 1zł do 50zł/szt podobnież. 1szt obowiązkowa
    dodatkowe jak ktoś tam chciał sobie wykupić. Myślisz ze zwykły Kowalski dokupił sobie
    udziałów za 5tys i teraz musi drugie tyle dopłacić?

    spółdzielnia oznacza, że członkowie odpowiadają solidarnie za straty.
    Wszystkie. Tak to działa.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?