  • Data: 2016-12-14 15:29:30
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 14:47:43 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nic. pieniądze się same wydrukowały i pojawiły automagicznie.
    > Powiedz mi ile do BFG włożyli klienci SKOK?

    Bądźmy precyzyjni- nie klienci tylko SKOKi. Włożyły mniej bo iod niedawna mają
    obowiązek się dokładać.
    Czy SKBank który upadł niedawno włożył tyle ze starczyło na wypłaty jego deponentom.
    Jakiś kolejny bank ostatnio KNF zawiesił- lada chwila pewnie będzie wniosek o
    upadłość. Też raczej nie wpłacił tyle ile BFG wypłaci. ale tak BFG działa.
    Za te wypłaty zapłacą klienci banków bo banki na kimś musza te "straty" odzyskać ale
    nie zgodzie się z tym że dokłada to tego Państwo czy literalnie podatnicy

    No i SKOKi które upadły(a i tez SKBank np) miały też pożyczkobiorców. Wszystkiego się
    odzyskać nie uda bo były tam pożyczki wyłudzone, pożyczki zbyt ryzykownie udzielone,
    ale były tez tam pożyczki takie które klienci spłacają i spłacać będą do końca.
    Pisano coś ze "złe" kredyty w SKOKach to 30% więc 70% to raczej spłacone będą z
    odsetkami zgodnie z umową.
    Te niespłacane w terminie syndycy pewnie sprzedadzą firma windykacyjnym wiec z tego
    tez coś się uda odzyskać.

    > a jak myslisz. skąd SKOKi miały kasę na pożyczki?

    Jak większość instytucji finansowych- pożyczały m.in to co zdeponowli u nich
    deponenci.