  • Data: 2017-01-17 22:36:51
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz czym sie roznimy? Ja jestem obywatelem a ty szmaciarzem. Dla mnie istotne jest
    zeby moje panstwo bylo przede wszystkim bezpieczne i jak najmniej zalezne politycznie
    od innych panstwa a zwlasca od przywodcow innych panstw i roznego zagranicznego
    smiecia okradajacego moje panstwo. Kto rzadzi moim panstwem ma drugorzedne znaczenia
    jesli spelnia dwa poprzednie warunki. PIS na razie spelnia obydwa warunki. Nie
    pozwolili na dzika arabska imigracje. Jako pierwsi postawili sie w UE i nie pozwolili
    za bardzo ingerowac w nasze sprawy. Nie musze kochac pis, Kaczynskiego zeby moj
    bilans zyskow i strat dowodzil zeby ich popierac. Nie musze ze wszystkim sie z nimi
    zgadzac, mnie wystarczy punkt o bezpieczenstwie. Bo w zyciu najwazniejsze jest ze sie
    zyje. I lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco, bo z kleczek mozna wstac a
    niezywi nigdy nie wstaja.