  • Data: 2014-02-19 19:29:17
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 17:35:24 +0100, adam napisał(a):

    > Tzn że zaproponowali Ci niższe stawki i nie skorzystałaś. Bo firma
    > wydaje Ci się nierzetelna? To nie wsiadaj do taksówki, bo Cie oszukają
    > na liczniku, nie kupuj samochodu, bo państwo rżnie na benzynie i nie
    > reperuje dróg, nie jeździj tramwajem, bo motorniczy zdradza żonę, itd.
    > Ja miałem przez parę lat umowę z Tele2, teraz mam chyba od 5 lat z
    > Telepolską, płacę niższe rachunki i się cieszę. Nie bronię ich i nie
    > pochwalam metod, ale nie widzę powodu żeby nie korzystać, skoro są tańsi.

    Nie interesuje mnie, czy są, czy nie są tańsi, ani w ogóle kto to jest -
    chodzi o ewidentne _podszywanie się_, _wyłudzenie_ i _oszustwa_:

    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-probl
    emy-z-tele-polska-3.html

    "Po pierwsze: zostałem wprowadzony w błąd i czuję się oszukany przez firmę
    Telepolska ( kwestia podszywania się pod TP SA).
    Po drugie: firma Telepolska nie dopełniła warunków umownych
    - nie otrzymałem swojego egzemplarza umowy a to wynika z par. 3, pkt 1
    - nie posiadając swojego egzemplarza umowy nie mogłem jej wypowiedzieć (
    nie znałem warunków i nie miałem się na co powołać) w terminie 10 dni od
    dnia podpisania co gwarantuje mi par. 1 pkt. 22.
    - nie otrzymałem regulaminu, cennika i innych załączników do umowy par. 2 ,
    pkt1
    Oświadczam, że gdybym miał obecną wiedzę wynikającą z dysponowania umową
    wypowiedziałbym ją w okresie do 10 dni od dnia podpisania."
    Wg mnie przysłana przez telepolska faktura to próba wyłudzenia - czyli
    przestępstwo. "