    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Nie na temat WOŚP
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 18 Jan 2019 13:51:22 +0100

    Fri, 18 Jan 2019 10:30:46 +0100, quent

    > Babcia płaci za to i za pierdylion innych rzeczy,
    > z których najbardziej korzystają majętni.

    Bzdury piszesz, bo majętni większe podatki płacą. Przypominam że teraz nie
    mamy korwinizmu gdzie główną zasadą jest że każdy płaci tyle samo, ba, jest
    teraz absurd, bo im więcej się zarabia tym większy procent się płaci.

    > Nieładnie, nieładnie... ale jak rozumiem patrzysz w lustro bez odrazy :-(

    Oczywiście w przeciwieństwie do ciebie patrzę, bo nie jestem samolubnym
    gnomem który patrzy tylko na koniec własnego nosa.

    > Drogi to cel wspólny (od biedy)....

    Pewnie tylko dlatego tak twierdzisz, że z ich korzystasz i ci nie pasuje do
    tezy. Z innych nie korzystasz, więc negujesz ich zasadność.

    > ławka w parku... fontanna... to na pewno.

    I ścieżki rowerowe, z których ja nie korzystam (także z ławek w parku i
    fontann -- bo mieszkam w lesie, mam basen z biczami itd.). Ale w
    przeciwieństwie do ciebie, ze wzrokiem skupionym na końcu własnego nosa,
    nie jęcze że ich być nie powinno.

    > Ogólnie to czego nie wykona własność prywatna ze względu na brak
    > możliwości zysku.

    Czyli nadal nie rozumiesz że wszyskie lokalne ośrodki kultury są gminne,
    kosztowało ich wybudowanie, kosztuje ich utrzymanie, zajęcia w nich też
    kosztują. I nic tu nie zmienia że ty z nich nie korzystasz. Korzystają
    inni.

    > Teatry, kina, stadiony - prywatne!
    > Definicje są jasne. W realu wiadomo, że absolutu się
    > nie osiągnie ale można próbować zmieniać proporcje.

    To zmieniajcie, nie czepiając się WOŚP, bo ta organizacja tego stanu rzeczy
    nie jest winna. Oponentom WOŚP wypada w końcu zrozumieć, że takie rzeczy
    się odbywają CYKLICZNIE, a że tu akurat wszystkie odbywają się jednego
    konkretnego dnia niewiele nie zmienia. Różnica jest taka, że wszystko jest
    bardziej medialne i że dodatkowa kasa z tego spływa.

    --
    Pozdor
    Myjk