  • Data: 2012-03-02 17:17:37
    Temat: Re: Nie zageszczony piasek pod wylewkami. Co robia.
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jiqn9g$o0p$1@inews.gazeta.pl...
    > No wiem. Tak tylko delikatnie chciałem dać do zrozumienia, że pomimo
    > peanów które wygłasza o dobroci serca swojego wykonawcy, gdyby się
    > wyciszył i wsłuchał w siebie, mógłby dotrzeć do niego ból pewnej części
    > ciała....
    >
    > Jak u każdego inwestora. ;-)

    Sądzę, że Kaszpir trafił na nienajgorszego dewelopera. Są znacznie gorsi. Ja
    znam jednego - tego który budował blok w którym obecnie mieszkam. Nóż się w
    kieszeni otwiera.

    Zresztą trudno tak na odległość ocenić jakość budowy...

    Są dwie szkoły. Można nie zauważać błędów w wykonaniu (celowo dla dobrego
    własnego samopoczucia lub przez niewiedzę) a można też z każdą
    najdrobniejszą lub potencjalną niedoróbką drzeć się po forach, grupach,
    kierownikach itd. Ja preferuję tą drugą szkołę. Mam pisać, że mam równe
    ściany, strop mi nie popękał, ściany się nie rysują, dach nie przecieka?

    Ja na dewelopera nie zdecydowałbym się nigdy. Z dwóch powodów: ceny oraz
    możliwości popełnienia takich fuszerek jak opisywana w tym wątku. Budując
    systemem gospodarczym mam możliwość decydowania o technologii i materiałach,
    sposobie budowania (oczywiście w miarę posiadanej wiedzy), mogę wpływać na
    ekipę itd. A przynajmniej mam świadomość jakie błędy są popełnione.

    Pierwszy dom faktycznie dla wroga, ale wydaje mi się, że ten drugi mógłby
    być już spokojnie dla mnie :)