  • Data: 2010-09-14 11:16:24
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:4643c7a0-0f85-4891-80fa-86adbebb47d6@m16g2000vb
    s.googlegroups.com...

    >To ja Cie jeszcze przewalcuje ;) Einhell BT-RH 920 - niebieski.
    >Mlotowiertarka ok 2,5 - 3J. Przezyl cala budowe. Kulem nim takie
    >rzeczy ze sie dzisiaj za glowe lapie...

    Wiem że się zdarza. Sam miałem taką wiertarkę z Reala za 180zł która
    obsłużyła 3 budowy i nieraz się mocno zagrzała aż padła w końcu kiedy
    zagęszczałem nią beton w szalunkach ogrodzenia (wibrując szalunek) i padła
    tylko dlatego że zaskoczył mnie deszcz i zamokła.
    Co do jakości DeWalta to zdaża się tak jak w innych markach że coś padnie na
    wstępie (krzywa wannowa uszkodzeń).
    Przed laty miałem okazję zużyć kilka wiertarek Hilti od tych najmniejszych
    zwykłych wiertarek po te sporych rozmiarów młotowiertarki. Hilti TE12
    pamiętam to była wiertarka nie do zajechania. Robiła dziennie po kilka
    tysięcy otworów w betonie i dopiero gdzieś po roku takiego użytkowania
    powoli gdzieś tam zaczęła cieknąć ale nadal kręciła i kuła jak zwariowana.

    Marek