eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-28 09:04:54
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Ja nie mowie, ze jest glupie, ale skoro pogodowka to lepiej centralny
    > mieszacz i do tego pogodowka a tak trzeba do szafki zajzec pare razy bo
    > albo za cieplo, albo za zimno.

    No właśnie nie... Ja mam cały czas tę samą nastawę, podłoga reguluje się
    sama wychładzając wodę na powrocie, gdy jest zapotrzebowanie na ciepło, i
    oddając ciepłą wodę do kotła gdy go nie ma. A kocioł sterowany jest
    pogodówką.
    To działa idealnie jeśli nie obniża się temperatury np. gdy się jest w pracy
    czy nocą.

    --
    Bartek