eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-27 13:09:53
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d188e12$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą też nie kosztuje 6tys zł więc te brednie pod zfermentowanym
    > linkiem jaki podałeś są do bani.
    > http://allegro.pl/zbiornik-ze-stali-nierdzewnej-300l
    -2-wezownice-i1353179820.html

    Wiesz, że to badanie ma parę lat i wyższe ceny? Ceny będą spadać. Ale na
    razie jakoś wśród firm instalacyjnych nie mogę znaleźć taniej oferty.
    Przykłady, które podałeś są bardzo ciekawe i myślę że solary wkrótce będą
    mnie się opłacać. Na razie poczekam.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/