  • Data: 2010-01-24 13:14:04
    Temat: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie dzisiaj wybieram się do miasta - po drodze mam Castoramę, więc
    > zanabędę ze 2 worki :)
    >
    > Póki co mam jeszcze niewielką ilość węgla, ale od soboty już tylko grzeje
    > wodę...
    >
    > Przy takim mrozie mam spalanie ok. 25 kilo na dobę. W domu 22 stopnie.

    Witam
    Dokładniej mają groszek z KWK Chwałowice ale pakowany przez Zakład Przetwórczy
    .... RPM.

    U mnie spalanie trochę niższe ale dlatego że mam mało grzejników i CWU grzeję
    okazjonalnie.
    Natomiast podłogówka hula na ponad 80 metrach i daje przyjemne ciepełko.
    Dla wyjaśnienia żebyście nie myśleli że jestem tyranem, dyktatorem, despotą,
    terrorystą itp., nie ograniczam rodzinie ciepłej wody...., jeszcze tam nie
    mieszkamy,
    cały czas trwają prace wykończeniowe. W lutym malowanie ścian.
    W czwartek czyściłem piec, po rozpaleniu grzał jak szalony, aż huczało w
    kominie.
    W piątek podobnie, czyli palił normalnie, w sobotę ...... zgasł , tak sam z
    siebie.
    Palę Pieklorzem, ale przy okazji pozbywam się zapasu kiepskiego groszku
    mieszając je razem.
    Chyba przesadziłem z proporcjami i piec odmówił współpracy.

    Pozdrawiam
    JM