  • Data: 2010-01-24 17:52:16
    Temat: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osadnik pisze:
    [..]

    > "niby nowoczesne" okna z PCW, dwuszybowe. mróz przechodzi nie tylko
    > przez szyby ale i przez ramę.

    To by się zgadzało :-).
    Ja u siebie - w bloku - mam okna wymieniane kilka lat temu, plastikowe.
    Wiało mi tochę wczoraj - na zewnątrz temp jakieś minus 16 st C -
    położyłem więc na parapecie zwinięty w rurkę koc, coby okryć trochę te
    miejsca z których wyraźnie było czuć ziąb. I co...? :-D
    Rano patrzę, a tam koc przymarznięty do ramy okiennej, a w pokoju jednak
    cieplej. Nie wiem jaka temp, bo już nie mierzyłem, ale takie te okna
    bywają... niestety.

    pozdr.
    robercik-us