    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Date: Sun, 24 Jan 2010 22:23:30 +0100
    <hjfduq$nci$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjfeb5$phk$1@news.onet.pl>
    <hjfhe3$rio$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hjfhjs$rio$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hjfpcg$pbn$1@news.onet.pl>
    <hjfrpo$9kf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjgv9n$tn4$1@news.onet.pl>
    <hjh4on$rj4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <hjh9ff$471$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hji1cg$mb3$1@news.onet.pl>
    <hji703$6ua$1@news.onet.pl> <hji7oe$8uv$1@news.onet.pl>
    <hji8lt$bsd$1@news.onet.pl> <hji92h$c32$1@news.onet.pl>
    <hji9u3$fr5$1@news.onet.pl>
    <0...@l...googlegroups.com>

    news:0c5f7059-fe8b-4202-8be9-

    >Ja jeszcze po wykonaniu ocieplenia (styro wchodzi wszedzie na rame ok
    >3cm) te szpary miedzy oknem a styro zapianowalem. Potem to scialem i
    >na to przyszla siatka, klej. Na wiosne tynk. Nie wiem czy do konca
    >zgodne z technologia ale dzieki temu nie czuje kompletnie zadnych
    >przewiewow przy oknie - nic nie ciagnie!

    No ja gdzie niegdzie przy okazji parapetow dopianowywalem.
    W jednym oknie zauwazylem jakby przerywana niby szczeline w pianie pod
    oknem. Cos jakby potwierdzenie "przerwania" warstwy piany przy okazji
    wiosennej dyskusji o montazu na tasme rozprezna w ktorej to bylem oponentem
    tamtego rozwiazania. Przez te szczeline bylo czuc lekkie przewiewanie. Przez
    zamontowaniem parapetu wcisnalem piane i docisnalem parapetem zanim piana
    zastygla. Na dzis jest szczelnie, ale to doswiadczenie sprawilo, ze takiej
    pewnosci co do piany juz nie mam tak jak przedtem. Taka sytuacje
    stwierdzilem tylko w jednym oknie od strony zachodniej, jednym z jak narazie
    siedmiu przejzanych duzych brazowych okien. Rownie dobrze moze to byc co
    kolwiek, ale sprawie bede przygladal sie dokladniej.

    Pozdro.. TK