  • Data: 2013-03-26 10:55:23
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5150c623$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...

    > Fizyków po odkryciu zasad dynamiki Newtona też wysłałbyś na spawaczy? :-)

    Nie o to chodzi. Skoro juz wymyslili i sa tacy pewni to co moze sie zmienic?
    Przeciez uznaje sie, ze CO2 jest glownym czynnikiem powodujacym ocieplenie,
    na niego podobno mamy wplyw (ilosc) to zozumiem, ze sprawa nie jest
    rozwojowa. Do rejestrowania kolejnych danych nie potrzeba odkrywczych prac
    naukowych. Zbadali, odkryli, wypowiedzieli jedynie sluszna teze, nie
    powiedza co z tym zrobic to czego jeszcze od nich mozemy sie dowiedziec?

    Pozdro.. TK