    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Date: Tue, 9 Apr 2013 21:13:42 +0200
    <kj2fkk$nn9$1@usenet.news.interia.pl>
    <5154c6bb$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj3qk3$fl5$1@usenet.news.interia.pl>
    <51558961$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj536h$18l$1@usenet.news.interia.pl>
    <51561944$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjec0n$g0d$1@usenet.news.interia.pl>
    <516126fd$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjuen2$p4g$1@usenet.news.interia.pl>
    <51631e25$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjv9n7$foj$1@usenet.news.interia.pl>
    <51632fac$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk11vj$ne$1@usenet.news.interia.pl>
    <516459db$0$1262$6...@n...neostrada.p l>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:516459db$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zmieniaj tematu.
    >
    > Rozmawiamy o teorii, która nazywa się AGW. Mówi ona, że emisja CO2
    > powoduje zachwianie istniejącej do niedawna równowagi energetycznej na
    > ziemi. Jedną z konsekwencji jest wzrost temperatury.

    Nikt tu tematu nie zmienia. Ja pisze kreowanym wplywie czlowieka, a Ty o
    czym?
    Przy okazji, podoba mi sie zwrot "istniejacej od niedawna rownowagi
    energetycznej". Bylo jakies glosowanie ktore przespalem czy jak?

    > Tak samo, jak za czasów Kopernika. Jedni widzieli związek, a inni
    > niekoniecznie. Należysz do tych, którzy niekoniecznie widzą (nie chcą
    > widzieć).

    Wiesz, ja jestem ostatnio po ekonomii. Tak sie sklada, ze ogladajac
    telewizje odkrywam calkowicie nowa ekonomie. Przewaznie do skutkow
    dopasowuje sie przyczyny, a ze ekonomia to dos plynna dziedzina wiec
    specjalista kazdy wsrod idiotow moze byc. Nie bez przyczyny wracaja co raz
    problemy parytetu waluty jako uzdrowienie globalnej gospodarki. To
    dopasowywanie przyczyn wsrod normalnych ludzi nazywa sie demagogia, bywa
    tez, ze hipokryzja. Jednak to nie idiotyzm produkuje coraz to nowe teorie.
    Te teorie produkuje biznes. Ten czysty relatywizm dnia codziennego sprawia,
    ze na podawane iformacje patrze z pewna doza prawdopodobienstwa. Stad tez
    przyklad o szczepionkach.

    > AGW tak samo jak model heliocentryczny kiedyś jest "niewygodną prawdą" -
    > dlatego jest przez masy negowana. Lepiej udawać, że jej nie ma (może
    > zniknie). Otóż ona nie zniknie. Prawa fizyki nie zmienią się tylko
    > dlatego, że chcesz aby były inne.

    > Czytałeś artykuł?

    Jeszcze nie. W tygodniu zajmuje sie praca zawodowa i nie zawsze mam czas na
    analizowanie tematow nowych, ze tak sie wyraze. Analizowalem historycznie
    wykresy ktore tu podawales. Moze malo wiem, ale poki co nie przekonuja mnie.

    Pozdro.. TK