  • Data: 2013-04-11 23:01:32
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5167057f$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Praw fizyki się nie głosuje. Nie da się przegłosować zasady zachowania
    > energii.

    To skad teza o niedawnej rownowadze? Domyslam sie, ze przez glosowanie bo
    jak inaczej pominac miliony lat wczesniej?

    > Też się uczyłem ekonomii, zarządzania strategicznego, marketingu,
    > komunikacji, itd. itp.
    >
    > Telewizji nie oglądam, a wiedzę o nauce czerpię z recenzowanych periodyków
    > naukowych.

    Tylko, ze wiedza ma czemus sluzyc, a nie tylko byc po to by ja posiasc.
    Ludzie robia z nie przewrotny nierzadko uzytek.

    > Przeczytaj. Pouczające.

    Pouczajace to jest zycie codzienne. Reszte traktuje jako chobby bez wplywu
    na zycie. :-)

    Pozdro.. TK