    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Date: Mon, 22 Apr 2013 15:04:27 +0200
    <516459db$0$1262$6...@n...neostrada.p l>
    <kk1q4t$gn0$1@usenet.news.interia.pl>
    <5167057f$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk78bc$5a1$1@usenet.news.interia.pl>
    <51672997$0$1213$6...@n...neostrada.p l>
    <kk7avh$a7p$1@usenet.news.interia.pl>
    <516852ab$0$1264$6...@n...neostrada.p l>
    <kkkgs8$egr$1@usenet.news.interia.pl>
    <516ee8d6$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmvr0$ehg$1@usenet.news.interia.pl>
    <51703df7$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkpkme$l1o$1@usenet.news.interia.pl>
    <51705f1f$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkr0ld$amu$1@usenet.news.interia.pl>
    <51724642$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kktl9b$ijk$1@usenet.news.interia.pl>
    <51738d8b$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl1gan$hkr$1@usenet.news.interia.pl>
    <517455ac$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:517455ac$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mój wykres jest pewny. Z pewnością 95% dane mieszczą się w zadanym
    > przedziale. Jest to jeden z wielu wykresów - ten pokazuje bezpośrednie
    > pomiary temperatury.

    Wiec zgodnie z nim trzysta lat tamu bylo tak samo cieplo jak w roku 2000.

    > Wykres potwierdza to, co wiemy ze spektroskopii oraz obserwacji
    > satelitarnych. Wiemy stąd ile promieniowania podczerwonego ucieka w
    > kosmos - a to jest spójne z wpływem CO2 (zostaw na razie tego człowieka).

    Jak moge zostawic czlowieka, skoro twierdzisz, ze to czlowiek odpowiedzialny
    jest za wzrost temperatury?

    > Możesz sobie zobaczyć opis tutaj
    > http://www.skepticalscience.com/empirical-evidence-f
    or-co2-enhanced-greenhouse-effect.htm

    > Są tam odesłania do literatury naukowej (więc możesz sobie sam sprawdzić u
    > źródła).

    > Ale ty stawiasz tezę. Udowodnij ją.

    Jaka znowu teze? Chcesz zebym udowodnil, ze wykres na poczatku okresu jest
    dynamiczny? To dosyc latwo udowodnic, bo wystarczy na niego spojrzec.
    Zadalem pytanie dlaczego dzis nie jest tak dynamiczny jak wczesniej.

    I to jest tan wplyw czlowieka?

    Pozdro.. TK