  • Data: 2009-05-14 21:16:25
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gui0lj$nb9$1@opal.futuro.pl...

    > Kominy to też poważne sprawy. Dopiero po wybudowaniu sie człowiek
    > zastanawia. Mam kominy na strychu nieuzytkowym zrobione kamerką
    > termowizyjną. Świecą jak żarówki. Wysysają ciepło z pomieszczeń, a są z
    > cegły pełnej.. Kazałem je obrobić styropianem na strychu. Wentylacyjne.
    > Jeden jest dymny ale ma dodatkowo nierdzewkę. Nie wiem czy dobrze, że go
    > też obkleiłem. Był otynkowany.

    Zle nie zrobiles. Ja mam dwa kominy na poddaszu wchodzace prosto do
    pomieszczenia. Jeden jest wentylacyjny, drugi od kominka i wentylacyjny
    rzecz jasna. Jeden z nich jest w pralni, wiec mniej mnie interesuje, drugi w
    scianie miedzy pokojami dzieciakow. Nie myslalem o tym zbyt intensywnie, ale
    moze byc problem. Na dzis nie wiem co z nimi zrobic. Mozna by oblozyc welna
    i obrobic GK, ale po tym zabiegu para moze sie skraplac na scianach komina
    zawilgocac (/gacac??) welne i wraz du..a. Mam chyba jeszcze nieco czasu na
    przemyslenia, bo pewnie nie uda mi sie gory skonczyc do wprowadzenia przed
    zima, wiec bede mial o czym myslec w dlugie zimowe wieczory. :-)

    Pozdro.. TK