  • Data: 2009-05-15 07:45:10
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:guh4kb$826$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisałem wyraźnie _w_ _systemie_. Jak ktoś projektuje dom ze ścianą 1W, a
    > nadproża zamiast systemowych woli dać własnego pomysłu to jego problem, ale
    > to nie jest projekt zgodny z systemem.

    Wszystko zależy od definicji tego mostka.... Bo np. wieńce _w_
    _systemie_ mają inną izolacyjność cieplną niż reszta ściany, więc
    można powiedzieć że to "systemowy mostek cieplny".
    Tak samo wymurowanie ściany 1W pod samą folię też zwiększy zużycie
    ciepła....
    ;-)

    Tobie chyba płacą za propagowanie "jedynych słusznych rozwiązań" czyli
    ściany 1W, co?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.