  • Data: 2012-01-27 18:44:45
    Temat: Re: No to się trochę ochłodziło...
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > No u mnie w górach wczoraj cały dzień było -5 a w nocy -13 dziś -8
    > a teraz już jest -11 no i paskudny wiatr.
    > Także zima nadrabia zaległości, dobże że śniegu nie ma za dużo,
    > w Rumuni podobno dwa dni temu spadło 1m w ciągu dnia :(

    No to ja Was Panowie przebijam, bo śniegu mam z 60-70 cm, a za oknem
    teraz ok -18 stC.
    Nie widzę jednak, żeby jakiś wir był w zasobniku na węgiel... Pewnie
    ciut spalanie wzrosło, ale nie jakoś zastraszająco. Myślę, że w jakieś
    18, max 20 kg na dobę powinienem się teraz mieścić.
    Popalam sobie w kafloczku... klimacik jest :-))). Zima nadrabia hahaha...

    pozdrawiam
    Robert G.