  • Data: 2016-06-27 12:01:52
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-27 o 11:44, Adam Sz. pisze:

    > Tzn. tych, co wzieli kredyt biorac na siebie ryzyko kursowe, a jak ono wystapilo,
    > to leca jak dzieci pod skrzydelka mamusi do rzadu o pomoc? :-) Tak - to sa
    > idioci. Nie mam nic do tych, co wzieli to na klate i po prostu splacaja dalej.

    Zmiana kursu walutowego i przewidywanie to juz konkretna wiedza. Nie
    wszyscy kredytobiorcy to cwaniaki. Prawdopodobnie byly przypadki
    namawiania, celowo ustawionej zdolnosci kredytowej i oczywiscie braku
    pokrycia w walucie w jakiej bank udziela kredytu. Za udzielanie kredytu
    w walucie ktorej nie ma ktos powinien beknac, choc oczywiscie
    bezposrednio nie przeklada sie to na koszty kredytu.

    > Zlodziej kradnie, robi to podstepem. Bank nikogo nie zmusil do podpisania
    > takiej, czy innej umowy - kazdy kto to zrobil mial swiadomosc ryzyka.

    Znaczy jak dentysta namowi Cie do usuniecia wszystkich zebow i
    wstawienia protezy bo masz jedna dziurke uznasz za profesjonaliste?

    > Blagania i zadania pomocy panstwa przez frankowiczow uwazam za zalosne.

    Ja tez, ale nie wszystkie przypadki sa oczywiste.

    Pozdro.. TK