  • Data: 2016-06-27 12:12:34
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 12:01:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zmiana kursu walutowego i przewidywanie to juz konkretna wiedza.

    Wiedza, ze kurs waluty sie zmienia jest powszechna. Ja to wiedzialem juz
    jak mialem jakies 7 lat i pytalem mamy czym zajmuja sie cinkciarze stojacy
    obok mojego bloku :D

    > Nie
    > wszyscy kredytobiorcy to cwaniaki. Prawdopodobnie byly przypadki
    > namawiania, celowo ustawionej zdolnosci kredytowej

    Zdolnosc byla wyzsza w CHFach niz w PLNach bo rata wychodzila nizsza. Nie
    przecze, ze przez to wiele osob wybralo CHF, bo nie mialo innego wyjscia...
    ZARAZ! Mogli przeciez nie brac kredytu skoro ich nie stac albo wybudowac
    mniejszy dom :)

    > Znaczy jak dentysta namowi Cie do usuniecia wszystkich zebow i
    > wstawienia protezy bo masz jedna dziurke uznasz za profesjonaliste?

    Klient przyszedl po kase i dokladnie taka kase jaka chcial - dostal. Nie
    dostal falszywych pieniedzy :) Dostal dokladnie to samo co dostalby, biorac
    kredyt w PLN. Wiec porownanie z dentysta jest "z dupy" za przeproszeniem ;)

    U mojego dentysty wisi w gabinecie reklama MediRaty - tez moglby mnie namowic
    na raty zamiast platnosci gotowka - wtedy to bylby adekwatny przyklad, bo
    zeby mam zrobione tak samo niezaleznie od sposobu platnosci (mam nadzieje:D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.