  • Data: 2016-06-29 00:26:27
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 23:55:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kwestia wypracowanych procedur i stosowanych narzedzi nie sprawia, ze to
    > klient ma sie martwic o splate kredytu.

    Ty tak na powaznie? ;)
    A kto ma sie martwic, jak nie klient? Bankowi to wisi, bo ma zabezpieczenie.

    > No moment. To nie ma znaczenia juz ile zarabiaja?

    Znowu mieszasz te dwa pojecia. Oczywiscie ze ma - to ile zarabia i jaka
    ma zdolnosc to jest podstawa do dalszych rozmow. Jak masz zdolnosc to
    bank oceni ryzyko na podstawie BIKu. Jezeli BIK powie, ze jestes fajny to
    dostajesz kredyt praktycznie bez dalszego wglebiania sie w szczegoly.
    Jezeli powie, ze jestes kretaczem to bank moze zarzadac dodatkowej formy
    zabezpieczenia (zyrant etc) albo Cie spusci na drzewo.

    > Wyzej przywolales narzedzie analityczne z baza danych.

    Wyzej napisalem, ze kredyty sa splacane dobrze, a odsetek splacanych zle jest
    niewielki.

    > Czyli bedac w grupie wystarczy ustnie zlozyc wniosek. :-)

    No nie, jeszcze musisz udowodnic swoja zdolnosc.
    Ale bardzo czesto przy malych pozyczkach / kredytach jest tak jak piszesz.
    Ja np. trzy razy skorzystalem juz z "rat 0% allegro". Od klikniecia w "dodaj
    do koszyka", przez wypelnienie wniosku po decyzje kredytowa i przelanie kasy
    sprzedawcy minelo 10-15 minut. Nie musialem przedstawiac absolutnie zadnych
    dokumentow, podalem tylko oswiadczenie o dochodach i to wystarczylo. Widac
    BIK mnie lubi ;) A raty prawdziwe 0% - zero odsetek i prowizji :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.