  • Data: 2011-05-22 12:07:16
    Temat: Re: Nowa podłoga - aby było cieplej - stara chałupa :)
    Od: "andy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej, witajcie,

    > Jak dobrze pójdzie, to namówię żonkę na spędzenie kolejnej

    > zimy "na wsi".  Bo po tej zimie chciała już wracać do

    > cywilizacji... ale dzieciaki coraz starsze, więc już nieco

    > lżej (synek skończył 3 latka, córcia skończy w sierpniu 2)

    > Chciałbym jednak choć jeden pokój (25 m2)

    > nieco do tej zimy przygotować - w chałupie najbardziej dokuczliwe

    > zimno nie wchodzi do domu przez okna, ani przez nieocieplone

    > 100 letnie ściany z cegły, ale właśnie ciągnie mrozem od podłóg.

    > Podłoga wygląda mniej więcej tak... piach... na piachu legary,

> [...]

    A może ocieplenie z keramzytu?
    http://www.pustaki.com/index.php?option=com_content&
    task=view&id=75&Itemid=64

    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=800&bih=48
    3&q=ocieplenie+pod%C5%82ogi
    +keramzytem&oq=ocieplenie+pod%C5%82ogi+ker&aq=0&aqi=
    g1&aql=&gs_sm=c&gs_upl=7861l
    17367l0l22l22l0l8l8l0l437l3493l0.3.5.4.1&bav=on.2,or
    .r_gc.r_pw.&fp=56bcf0315f0ab
    1fb

    andy