  • Data: 2009-07-24 08:48:59
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 05:31:02 +0200, Panslavista napisał(a):

    > (...)ale każdy program suszenia zaczynał
    > się od zmoczenia prania - takie dodatkowe płukanie.

    ?
    :-O

    > Ogólnie to rzeźbienie w GWnie jest. Posłuchaj mnie i stwórz sobie tę
    > linię technologiczną, w końcu jest ona aby ułatwić życie ujmując pracy. Na
    > dodatek można przeskoczyć poszczególne operacje, np. w prasowalnicy
    > błyskawicznie wyprasować (z parowaniem) pościel wysuszoną na sznurkach.

    To robię w maglownicy - magluję lekko wilgotne ręczniki i pościel nawet nie
    wszystką, bo tej z kory nie muszę, a płócienna i tak już mi się kończy, co
    z żalem stwierdzam - jest nie do kupienia taka porządna, z białego
    prawdziwego płotna, jak miałam jeszcze "z domu".

    > I mieć dodatkowy czas na pieszczoty męża...

    Starczy mi tego, co jest, nie narzekam, a prasowania i tak unikam jak ognia
    - tylko mężowskie koszule, spodnie, moje bluzki, dżinsy. Żelazko na parę mi
    tylko potrzebne, to tak. A wnuki (przyszłe) - nie kroi się, aby były przy
    nas na dłużej, co się tam będę zaopatrywać na zapas :-)