eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-08 08:22:52
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kcf4u4$jv8$1@dont-email.me...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zad%C5%82u%C5%BCenie_za
    graniczne_PRL
    > http://biznes.onet.pl/splacilismy-dlugi-gierka,18543
    ,5290331,1,news-detal
    > http://wyborcza.pl/1,76842,6455378,Dlugie_dlugi_Gier
    ka.html

    Ot propaganda jak za komuny tylko współczesna.
    Jakoś nigdzie nie doczytałem o twoich sensacyjnych 90%. Słowem. Kłamiesz.

    A teraz weź chłopcze kalkulator do ręki i licz.
    2,2mln wybudowanych przez Gierka mieszkań pomnóż przez ich średnią
    dzisiejszą wartość rynkową 50tys $

    Zdziwiłeś się, co?

    Nie chce mi się ciągnąc już tej dyskusji. Wyłączam się.