eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Fri, 4 Jan 2013 15:09:09 +0100

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Hmm, nie zawsze i nie wszędzie właściciel będzie mógł wejść bez
    > odpowiednich zabezpieczeń itp.

    To była ironia.
    Na szczęście jeszcze wolno samemu sobie dom budować mimo, że według Ciebie
    jest to niebezpieczne.

    > Odbiór z definicji ma być stwierdzeniem stanu faktycznego. Jak rozumiem
    > jesteś z wykształcenia inżynierem budownictwa, ale (bez urazy, dla
    > przykładu) przedstaw sobie miłą blondynkę entomologa z zacięciem
    > humanistycznym, czy uważasz, że jest równie świadoma niebezpieczeństw
    > związanych z być może niewłaściwym wykonaniem instalacji elektrycznej,
    > kominowej etc ?

    A co zmienia odbiór w tej kwestii? Na odbiorze nikt nie sprawdza twojej
    instalacji kominowej. Odbiór to tylko papierkologia.
    Zakład energetyczny zanim zamontuje licznik chce oświadczenia elektryka,
    gazownia kominiarza.
    Skoro w domu jest gaz i prąd to znaczy, że te instalacje zostały zrobione i
    ktoś to sprawdził.

    Zabezpieczenie drzwi balkonowych by dzieci ich nie otworzyły gdy jeszcze nie
    ma balustrady to sprawa trywialna.

    Kombinuj dalej co może się stać w domu który ma skończone wszystkie
    instalacje, a nie jest formalnie odebrany?

    > Przypala ci się kiełbasa na patelni, sąsiedzi dzwonią po straż, straż
    > przyjeżdża i czy za nich odpowiadasz czy nie ?

    Jak na razie przypalenie kiełbasy jeszcze jest legalne, więc za takie
    wezwanie ja nie zapłacę, a jeśli straż stwierdzi, że było nieuzasadnione to
    zapłacą sąsiedzi.

    Pozdrawiam
    Ergie