eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Sat, 5 Jan 2013 21:25:31 +0100

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:kc9k24$22rn$1@news2.ipartners.pl...

    > No i właśnie Ergie jest za podatkiem katastralnym. Już się kiedyś
    > rozpisywał na ten temat.
    > Po prostu rozum urzędnika i tyle. On z tego siedzenia na stołku
    > urzędniczym żyje i nie potrafi inaczej, czyli wziąć się za uczciwą pracę i
    > coś wytwarzać albo sprzedawać.

    Osobiscie nie pojmuje jak mozna cieszyc sie z tego, ze placi sie wiecej. We
    wczesniejszych dyskusjach wychodzilo, ze dziwaczna polityka panstwa lupienia
    za wszystko i interwencjonizm znajduje realne uzasadnienie i poklask.
    Roznice w naszym pojmowaniu swiata zdaja sie byc fundamentalne, ale nie
    pisze tego by kogos oceniac. Ot ciekawe doswiadczenie i tyle, bo tak sobie
    licze czasem te koszty i widze np. abonament rtv, teraz smieci. Stale oplaty
    za gotowosc panstwowego monopolu mnie dziwi, bo mi nikt za gotowosc tego co
    robie nie placi. Albo cos sie oplaca, albo nie i nic wiecej. I tak teraz
    mamy dwie oplaty od ktorych nie uciekniesz chocby nie wiem co i wprowadzone
    dla naszego dobra jak to zwykle. Czy korzystasz, czy nie, czy Ci potrzebne
    czy nie to i tak placisz. Wlaczam dzis telewizor, na pierwszym jakas gala
    sporotowcow, na drugim kabarety jak za Kaliguli igrzyska, byle narod sie
    bawil. I to ma byc misja za ktora place kilka razy posiadajac telewizor w
    domu w samochodzie firmowym i w samej firmie jak bym ogladal w trzech
    miejscach na raz. Wciska mi sie do tego kit, ze ogol to nie ja i powinienem
    placic na te gale sportowcow i kabarety no i komedie polskie sluzace do
    sprzedawania reklam przy okazji nowej shit produkcji. Teraz lupienie
    przybiera kolejny wymiar, bo smieci w lasach. Ani ten las moj, ani ja tam
    smieci nie woze, a jak przyjdzie Ci kupic drewna to lupia jak za zloto
    sprzedajac to narodowe dobro. Wiec wpadlem na inny pomysl, zeby nie palili
    plastikow w kotlach to kazdemu po szesc metrow drewna na zime od lasow
    panstwowych gratis, a oplaty za smieci razy dwa platne w polowie do
    nadlesnictwa zeby nam to drewno zapewniali, a co. Podatek w paliwie na
    drogi, a autostrady nie dosc, ze platne to ciagle w remoncie. Wiecznie tylko
    kit, kit i kit. To nam sie wciska najlepiej. Za panele solarne w kosmicznych
    cenach ustawionych przy drogach w kierunku polnocnym tez ktos pieniadze
    wzial, kilometry ekranow dziekochlonnych w srodku pola tez. No jaka ja mam
    miec motywacje by sie cieszyc, by widziec, ze to naprawde dziala?

    Pozdro.. TK