eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-06 17:54:16
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 stycznia 2013 23:18:04 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Chiny to wyjatek. Maja wlasna komune, nie jakas importowana. A, ze
    >
    > gospodarka u nich jest jak najbardziej rynkowa to swiadczy o tym ich rozwoj.
    >
    > Po prostu potrafia produkowac tanio i kupuje to caly swiat. Dlaczego to juz
    >
    > inny temat.

    Chyba też produkuja poniżej kosztów.
    Weźmy taka najzwyklejszą wiertarkę- u nas na polce sklepowej kosztuje w przeliczeniu
    10$.
    Odliczmy zysk sklepu, importera, koszt transportu itp to wychodzi że chińska fabryka
    sprzedała ja za pewnie 2$. A to nie plastykowy krasnal tylko urządzenie mechaniczne,
    silnik, przekładnia, z ćwierc kilo miedzi tam jest itp. Nie wiem jak oni to robią.
    ostatnio jakieś drobne elektronikę i inne gadżety bezpośrednio z Chin kupuję. Dostawa
    wliczona w cene a cena taka ze naprawdę nie wiem jak to możliwe. Zamawiam w chińskim
    sklepie i tydzień góra półtora przesyłka jest u mnie.