eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-09 15:13:58
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" napisał:
    > "Makulaturę też można spalić" - pisałem w odniesieniu do
    > spalania zebranych butelek - że jedno i drugie jest bez sensu.
    > Można znaczniej lepiej wykorzystać już zebrany surowiec.

    Widzę ze nic do ciebie nie dociera! Żadnego brudnego plastiku się nie
    odzyskuje!
    Czysty plastik (nie wiem skąd taki brać) można odzyskać, ale tylko raz, bo
    po odzysku jego jakość jest na tyle niska że do ponownego odzysku sie nie
    nadaje, więc mitem jest recykling plastiku.
    Oczywiście ty w to nigdy nie uwierzysz bo się bajek w TV nasłuchałeś i
    nawijasz swoje jak nakręcony, wiec ja proponuję ci wycieczkę do afryki,
    gdzie znajdują sie góry butelek po wodzie butelkowanej wielkości miast i
    jakoś nikomu w głowie to odzyskiwać. Ba amerykanie jeszcze wydają kupę kasy
    na paliwo wywożąc te śmieci statkami za ocean!