eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-20 18:34:58
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 20 maja 2021 o 17:00:06 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Poreczenie na budowe domu?
    > Wydawało mi sie ze to tylko na zakup mieszkania. I to nie kazdego bo
    > musi sie miescic w widełkach cenowych których jeszcze nie znamy.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    > liczyć i tych, którz
    Żeby dostać kredyt na dom czy mieszkanie z reguły potrzebny jest udział własny. Jak
    młode małżeństwo nie ma zamożnych rodziców żeby dostać kasę na udział własny a sami
    jeszcze nie uzbierali to budżet wystąpi w roli dobrego wujka i pożyczy im kasę żeby
    mogli w banku mieć udział własny. Stówa ma być takich pieniędzy od państwa. Z
    oddawaniem ma być tak że im bardziej przyłożą się do prokreacji tym mniej z tej stówy
    będą musieli oddać Było słuchać co Kaczyński i Morawiecki mówili. Czegoś jeszcze nie
    rozumiesz?